jueves, 7 de enero de 2010

Berridazketak

  1. Hirugarren zezena bizirik utzi zutela eta jendearen txaloen artean bere indar eta kemen handiagatik.
  2. Ikerrek aitortu ez bazuen ere, bera izan zela denok ziur gueden.
  3. Datorren astean iragarki bat jarrioko dute egunkari guztietan guk data jakin dezagun.
  4. Zuek larunbat gauean diskotekara joan zineten; gu lehen astero joan ohi ginen diskoteka hortara.
  5. Nik esan nio Patxiri es nekiela zergatik eman dioen hainbeste diru horrelako pertsona bati
  6. Ez zaizu damutuko gure herrietako paraje zoragarriak ezagutzea.
  7. Talde oso honetan ez du inork hartzen ardurarik ni naiz bakarra.
  8. Ederra eman zioten etsaiek: bakarrik zegoela bi belarrondoko eman.
  9. Ikastetxe honetan eskolak prestatzea bezain zaila da ikasleekin ondo moldatzea.
  10. Harriak jazo eta enborrak moz dezake gure Patxi.
  11. Ez dago
  12. Etze zuri hura da bota ez dute etxe bakarra.
  13. Nagusia errespetatu beharko du, hil bukaeran bere soldata jaso nahi badu.
  14. Irtenbide hori aproposa da beste baten ezean.
  15. Urtea bizirik amaitzeko esperantzarik es duten ospitale honetako gaizoek.
  16. Patxi Mattinen alabarekin gazteizen bizi da eta hori baino lehen ezkondu ziren.
  17. Zuk une hartan bertan ahantz dezazun nahi nuen, baina ezin.
  18. Garbi dago gure ekipoak ez daukala lhen adinako kemenik.
  19. Ate joka aritu zen luzaroan, norbait ote zen itxaropenez.
  20. Pello eta biok Donostian haserretu egin ginen eta hordutik ez dut berarekin behin ere hitz egin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario