martes, 6 de octubre de 2009

Zer egiten duzu aisialdietan?





Nik aisiadiak ondo pasatzeko erabiltzen ditut gehienetan baina nire logela eta etxerako lanak egiten denbora asko pasatzen dyt.

Aisialdietan nire legunekin egotea gustatzen zait, baina batzuetan ordenagailu jokoekin aritzea nahiago dut.

lagunekin egoten naizenean futbolenan aritzea gustatzen zait baina beti nekatuta gaude goizeetan futbol edo saskibaloi parttiduak jokatu egin dugulako gure taldeekin eta orduan ez dugu serio jokatzen eta gehienetan aspertzen gara.

Telebistan ematen duten partidoak ikustea ere gustatzen zait eta beti saiatzen naiz "Real Madrid" eta "Barcelona" jokatzen duten partidoak ikusten, oso interesgarriak baitira. Nire futbol talde gogokoena "Real Madrid" da, baina ez dut "Real Madrid" futbol taldean aritu nahi futbol sala naiago dudalako eta "Caja Segovian" aritu nahi dut.

Gauza guzti hauek musika entzuten dudan danbora beran egiten ditut, nire musika talderik gogokoena Ska-P da eta ahal dudan guztientan bere abestiak entzuten ditut eta disko berri bat ateratzen duten bakoitzean erostera joaten naiz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario